Monday, April 5, 2010

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa T__T

pehh berabuk gila kot belog aku skrg neh! dah lama gilak tak hapdet(updet). bukan apa aku tersangatlah bz sibuk skrg ni. bukan bz yang ini tau. aku betul-betul bz. hutang tag kat miss ain pun tak terbalas lagi..hee sori eh cik ain.. lambat2 sket tau..ngee~ :D


ni pun aku curi-curi masa taip entri laju-laju sbb dah tak tahan sangat. nak kna luah gak. kalau boleh rasa nak p bukit pastu jerit kuat-kuat nak tenangkan diri tenangkan hati. sungguh!


ada 2 sebab aku rasa nak menjerit.


pertama:

aku sungguh tersangatlah mengalami tekanan yang melampau. rasa nak lari ja tak mau pergi kerja tak mau p opis tak mahu hadapi semua itu. rasa nak tdo pastu bila bangun tdo semua kerja tu beres siap dgn jayanya. hadoiii mampukah aku siapkan kerja dalam masa yang di tetapkan neh? macam impossible jak. ya sungguh tak mungkin. saya bukan seorang yang pro. saya beginner. saya budak baru belajar. saya betul-betul seorang budak baru belajar. haihss aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa T__T



kedua:

tak tahu la pasaipa. apakena la ngan aku ni.
tapi aku sangat..sangat..sangat la.. RINDUUUU gilak kat orang yang jauhhhhh di sana..hari-hari teringat tapi orang tu ntah-ntah tak ingat aku pong! tak elok kan pendam sorang-sorang tapi nak buat camna. itu yang mampu. huuu :(


eh sarcastic ka apa aku ni tiba2 ja buang tebiat dok nak rindu-rindu..haiiyooooo! ok. enuff hanum! dah jangan merapu. heh! :D

2 comments:

♥CIK SHA♥ said...

ni memang betul2 punya tekanan perasaan ni..sian la ai kat BFF aku sorang ni ha...sabaq dear..i noe u can do it..juz believe in urself k..ang kan tak pernah putus asa..tu la nurul hanum abdul halim yang aku kenal..chaiyok2!!!

p/s::psssttt..sapa dia yg jauh ang dok rindu2 tu ha??habaq kat aku cepat!!wakaka..aku kan suka bz body sbb nak build body dh cukup kembang dh..ngahaha..

dayah chigusaz said...

aku pon nk tau sape jgk..hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...