Friday, June 3, 2011

Kawan sekolah rendah saya sudah ada suami

Assalamualaikum hye hai hiii uolls~


Takmo taip panjang-panjang tengok gambar eh :)


Akad Nikah: 28May2011



Congratssss Puan Noorsafariah Bokhari & Encik Muhamad Afiq ^^
Wedding date: 29Mei2011.


Ohh ye noorsafariah a.k.a KC (kakchik) ni adalah kawan sekolah rendah aku dulu. Tak sangkanyaaaa kami dah besaq. dulu belemoih(comot) lagi orang utara cakap. La ni hot lagi gorgeous gitu. Awwww~*wink*wink* pang~

ini kawan-kawan sekolah rendah aku dulu.. sempat jumpa jugak kat kenduri KC.

aikk sapa yang baling bunga ni? hikhik

hantaran :)


CONGRATSSSSS kak chik! Semoga bahagia sampai akhir hayat. Cepat-cepat dapat baby yeee :)



Selamat Pengantin Baru juga kpd kawan-kawan yang kawen 28may, 29 may especially to Anura & Syakir, Genie & Pasangan. Sorry tak dapat nak hadirkan diri. Jauh~~ huhu.

6 comments:

Shahada Fauzi said...

gambar 2nd tu cantek weh!!!

chEntA said...

cantik la gmbr2..=)

Anonymous said...

weh,xtau pun buat cite psai i..hehe..come aih blog dia...tq2...bila plak nk ada tajuk..'saya sudah ada suami'...hehe

hanumHae said...

anonymous --> kak chik eh? kak chik! camna bole terjumpa blog ai & post psl u ni? ahahaha. lambat lg kot nak bole ada tajuk 'saya sudah ada suami' tuuu.. ekekeke

Anonymous said...

yer...sy ler...xdk blog...2 jd anonymous 2...huhu...mmg cute blog ni..pndai ek dia menulis...teruskan usaha k...

hanumHae said...

eheheh TQ kc! menulis bila ada masa free & bila rajin! hihi..

rajin2 la melawat lagi naa :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...