Wednesday, May 11, 2011

aku rindukan...



saat ini.tika ini.detik ini.
aku rindukan kota yang dipenuhi debu dan asap - KL.
aku juga rindukan bandar yang tidak sesak dan tenang - Putrajaya.
aku rindukan rumah bernombor 7.
aku rindukan KCN-kete cik Nisa.
aku rindukan masakan cik Ain.
aku rindukan suasana di hari minggu.
aku rindukan detik-detik aku berjalan kaki ke office.
aku rindukan bas tambang 50sen.
aku rindukan ketukan pintu jiran sebelah yang terlebih caring-tapi bukan caring kepada tuan belog.
aku rindukan komik & buku & novel di MPH-POPULAR.
ya paling aku rindu antara semua - menghabiskan duit membeli komik & novel - ya rindu-amat-sangat.



nuhan~
PMS, Langkawi
110511






p/s: stress sebab dah lama tak beli komik+novel dan bayar di kaunter bukannya online.



3 comments:

shahjiehan said...

jom baca dan komen Harga gula pulak naik...

Pinat said...

cik hanum!rindu jugakkkkkkkkkkkkk.. sob!sob!:(

Shahada Fauzi said...

aku hang tak rindu ke? tetibe..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...