Sunday, September 4, 2011

Ceritera Raya Lepas Raya

Salam hye uols~ Best tak rayaaa? Mine was biasa2 ja. Tak tau la pasaipa. But this time raya rasa cam tak raya jak. Baju raya pun sepasang ja + kemeja sehelai. Lain-lain tak rasa nak beli beria pun. Kasut pun pakai yang lama ja sebab still nampak mcm baru. HAHA. seriously this year raya sangat-sangat bersederhana. Bukan masa raya je.. menu berbuka sepanjang Ramadhan tahun ni pun sangat bersederhana (kecuali masa ai p berbuka kat Hotel la kan ehehe ;p)


Raya pertama tahun ni tak meriah macam tahun-tahun before ni kalau raya di Perlis. Maybe sebab tak semua adik-beradik ayah yang selalu beraya bersama awal pagi raya balik kampung. Or maybe lebih tepat lagi sebab semua kazen aku yang tahun lepas single tapi tahun ni pakat beraya dengan suami dan keluarga baru. *sigh* tinggallah aku yang masih single. haha. Sebab lain maybe sebab family aku tak cukup ahli. Adik aku keja so dia tak bole balik kampung. Adik sorang lagi pulak ptg raya dah balik langkawi sebab nak masuk keja. -_-



adik-ayah-mak-me
tak cukup 2 org


Raya kedua aku dah masuk keje. Nak kata tak best pun tak jugak. Sebab kalau tak keja lagi bosan kot. So kira nasib baik jugak la kot aku keja. haha. Serius aku dah tak betul. Selalunya hari raya ja mesti nak kna cuti ah. Mana bole keja. Tapi tahun ni terbalik pulak. Aiyoo tak paham dengan diri sniri. ekeke.


3hb9 aku p wedding kakak my bff iaitu kakak kpd cik ili Farhana. Aku p ngan cikgu Farah. First time p wedding kat Langkawi yang buat kat dewan. before ni semuanya kat umah ja. Dh la ramai ja orang-orang besar VIP/VVIP. Yang tak bestnya buat kat dewan ni nak amik gambar ngan pengantin terbatas sikit. So aku ngan cikgu farah wat hal sniri je. Tapi kami bertapa kat dewan tu lama jugak sebab tunggu cik Ili Farhana selesai tugas melayan pengantin makan beradab. Baru bole p kacau ili amik gambaq suma bagai hehe.


ni satu2nya pic dgn pengantin. ramai sgt org tunggu turn -_-
mekap dgn baju pengantin serius cantikkkk~


cik hanum & cik farah :)
pelamin sangat chanteekk ok. me loike it gabungan bunga2 biru putih tuu!


ini cik ili & en. kales bakal suami dia tahun dpn bulan Jan! :)

ili, tak sabaqnya nk tunggu wedding hang! ^^


pot pet pot pet klik sana klik sini amik gambaq pastu kami pun balik. sekian sahaja ceritera raya lepas raya saya. tamat sebab kehidupan kembali normal pagi bangun p gheja petang balik gheja. hiuhiuhiu~

ok. bye bye bye :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...