Thursday, September 22, 2011

Malamku...

hyeee semuaa~ :)

hari ni macam biasa bangun pagi p gheja balik sampai umah dah pukul 7.30mlm. hari ni terasa nak updet belog tapi tak tau nak merapu apa. aku memang gini. ketandusan idea *ecehhh padahal malas nak updet..kehkehkeh


sekarang ni kan uols, ai tengah baca novel Kasih Benar Kasih. baru mukasurat 120. syiokkkk la cita ni setakat aku baca ni la. comel ja Dinzley dok sakat-sakat Nura.hihi.


"bukan belum ada jodoh, tapi agaknya jodoh kau dah terlepas sebab kau terlalu memilih" - Razlan (KBK ms70)

gulp! tetiba terpk adakah jodoh aku dah terlepas? ehehehe


Dah dua hari aku baca novel KBK. tak tau la bila berjaya nak abis ni. Maklumlah malam-malam ja ada masa nak baca. Tu pun kalau aku tak tengok kDrama 49days.



before tidoq ja mesti amik masa tengok 49days 1 episod. best drama ni. nnt dah abes tengok aku review eh!


oh ha tu lah aktiviti malamku.. kalau bukan 49days, Kasih Benar Kasih.


bye bye uols~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...