Tuesday, May 8, 2012

Jalan-jalan ke Medan - sesi Pengenalan

hai hai u ollss~

ada tak yang ternanti-nanti updet percutian ai ke Medan? kuikuikui perasaan betul tauuu ai ni...kan? bukan apa tak sempat nak updet.. gambar pulak banyak yang shaking gegar gegar..spoil mood nak updet tauuu huhu... haih almaklumlah guna kamera biasa-biasa jee.. :D


saja suke hati suke letak sekadar hiasan :))


ok lah mari-mari ai mulakan ceritera percutian ai ke Medan ye! Sebenarnya Trip ke Medan (23/4 - 26/4/12) ni diaturkan oleh sepupu mak ai iaitu mak ndak Imah. Kami semuanya seramai 20 org yang kesemuanya dari Langkawi *ha bukan 2 org je macam trip ke Phnom Penh tu..hikhik*. Ni jugak sebenarnya 1st time ai ikut rombongan yang diaturkan oleh mak ndak ai. Ha nak tau berapa ratus harga pergi balik untuk seorang? Jeng jeng jeng RM750 seorang untuk 4H3M termasuk :

- tiket feri dari Langkawi - Kuala Perlis
- tiket bus dari Kuala Perlis - Penang
- flight tiket dari Penang - Medan
- flight tiket balik dari Medan - Penang - Langkawi
- penginapan sepanjang di Medan ( 1 bilik 2 orang)
- pengangkutan sepanjang di Medan
- Makan sebanyak 9 kali semasa di Medan
- Airport tax service

Ha murah taakkkkk? Bagi ai murah sebab cuma bawa duit belanja jeeeeeee. Yang lain-lain tak payah pikir sebab dah termasuk dalam kos trip percutian :)

Ai ajak my ex-opismate cik Jamaliza! Nak ajak mak ngan ayah ai, depa dah penah p. Nak ajak adik dia sekolah. so ai ajak cik Jama! seb baik dia trus ckp ON! Bole dok 1 bilik ngan dia. yeay! ^^



22/4/12 - dalam feri dari Langkawi - Kuala Perlis


 Kami naik bus Mara Liner dari Kuala Perlis - Penang.


***** Tik tok tik tok vroomm vroommm bus berjalan masa bergerak sampailah kami di Teluk Kumbar, Penang! *****


Sebelum bertolak ke Medan keesokan pagi (23/4/12) kami bermalam 1 malam di Pusat Latihan Sukan Air Unit Sukan, Penang.


Nantikan entri seterusnya perjalanan trip ke Medan bermula! :)


2 comments:

nicky said...

rental mobil di medan,rental mobil murah,sewa mobil di medan,sewa mobil,rental mobil murah medan,mobil rental medan,
sewa mobil medan,sewa mobil pengantin,rental medan,rental mobil murah di medan,bisnis rental mobil,sewa mobil bulanan,
jual mobil murah,harga rental mobil,harga sewa mobil,rental mobil bulanan,perusahaan rental mobil,mobil bekas medan,
medan rental mobil,sewa rental mobil,mobil murah,daftar harga rental mobil,sewa mobil pengantin murah,usaha rental mobil,
sewa mobil harian,rental mobil harian,sewa mobil bali murah,harga mobilrental mobil avanza,jasa sewa mobil,
sewa mobil murah di medan,sewa mobil avanza,car rental in medan,sewa mobil mewah,rental mobil medan murah,car rental,
bisnis sewa mobil,jasa rental mobil,penyewaan mobil,rental mobil pengantin,rental mobil mewah,rental sewa mobil,
rental car medan,mobil rental di medan,rental mobil medan,car rental medan,sewa mobil murah,car hire medan,
rental mobil parapat,rental mobil danau toba,car rental tobalake,car rental Berastagi,car rental Bukitlawang,
Rental mobil Berastagi,rental mobil Bukitlawang
klik www.medanstarrentacar.com

Anonymous said...

great issues altogether, you just gained a new reader.
What could you suggest about your publish that you made some days ago?
Any sure?

Feel free to visit my web site: sian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...