Thursday, May 10, 2012

Umrah

salam u olls~ :)

ok kita stop sat ceritera ai ke Medan!

kemarin 9/5/12 - kul 12tghari kami sekeluarga hantar mak dgn ayah ke airport Langkawi. mak ayah saya pergi menunaikan umrah bersama rombongan Tabung Haji Travel Tours bermula 10/5/12 - 22/5/12.



at airport Langkawi
- sila klik pic utk lebih jelas lagi -


adik adik lelaki saya, tok, tok sedara & kazen yang tinggal di KL hantar mereka sampai ke KLIA jam 3pagi tadi. Saya tak ikut sebab di rumah takde sapa jaga kucing-kucing. Lagipun adik perempuan saya bersekolah. Lagipun saya tak bole la nanti drama airmata. Hantaq kat epot Langkawi pun dah berdrama Hanum ni. haihs apa laaaa! heuheuheu. ai bukan apa bila dah lama duduk dgn mak ayah ni so bila depa nak p almost 2 minggu ni terasa lamanyaaaa...


mereka daftar jam 8 pagi tadi di KLIA. saja adik-adik saya hantar awal pukul 3am ke KLIA sebab mak dgn ayah saya tak nak rushing kalut kalut. jam 11.45pg tadi mak ayah saya dah bertolak ke Jeddah. semoga mereka selamat pergi dan selamat pulang ke Langkawi, Kedah, Malaysia :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...