Monday, February 22, 2010

ke mana menghilang minggu ni?

baru sampai umah buka laptop laju-laju, taip entri lajuu-lajuuu cepat-cepat sebab mata sangat mengantuk, badan sangat letih kepala sudah pening mahu tido lagipun esok keja..tapi nak updet gak belog...hee~ :D


----kl-port dickson-melaka-johor-melaka-port dickson-kl-putrajaya----


itulah aktiviti budak hanum minggu ini....perjalanan yang tak dirancang..pergi ke johor sehelai sepinggang..ingatkan nak balik hari tapi tak sempat pulak..


ohh mcm mana bole pergi johor? hehe asalnya tumpang kazen nak p puduraya ja nak beli tiket bus utk balik minggu depan..last2 kazen ajak p johor sekali teman ipar dia pegi berubat...lagipun dia cakap nak balik hari..ikut saja lah...sampai saja johor last2 ustaz tu ada hal so kena pergi berubat keesokan hari...jadi terpaksalah tdo d johor...


walaupun aktiviti yang tak di rancang, tapi mmg best superb marvellous gila la minggu ni sbb p jalan2 byk tempat jugak.. tapi sayangnya xleh nak snap gambaq almaklumlah cheq xdak kamera, nset pon yang biasa2 ja..huu~ so mr.superman apa lagi..paham2 la naa! muahahahaha ;p



--> THANX sangat2 kepada kawan2 belog yang rajin berkunjung up trafik o klik2 nuff... esok saya melawat belog kawan2 pulak naa..malam ni sudah penat mahu zzzzzzzz~


selamat malam eh selamat pagi semua :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...