Thursday, June 10, 2010

memori 11.11 malam :)

bila terpandang jam di lappy tepat 11.11 malam
membuatkan aku teringatkan dia
aku rindu saat kami berbalas mesej pada hari-hari tertentu
aku rindu saat bila mana kadang-kadang aku terlihat jam 11.11 malam
dan tidak lama kemudian secara kebetulan munculnya mesej dia


sumpah aku rindu saat itu
sungguh rindu!
memori terindah dalam hidup
walaupun ianya hanya dalam masa yang singkat
sungguh singkat.


sekarang kami tidak lagi berhubung
apa sebab aku sendiri tak pasti
mungkin kerna dia jauh nun di sana
jauh beribu batu


kadang-kadang tersenyum sendiri bila secara tak sengaja terlihat jam 11.11 malam
hingga kini setiap kali aku terpandang jam 11.11 malam aku teringatkan dia
aku harap sangat waktu itu munculnya khabar dari dia
tapi akhirnya hampa


ohh sungguh aku rindu memori itu
teramat rindu!




p/s: kamu, semoga berjaya dalam hidup :)



-gambar ihsan en.gugel image-

4 comments:

Shahada Fauzi said...

walawehhhh..berjiwang jiwang BFF aku ni..ihik2..siapakah kamu itu??semoga kamu membaca luahan hati sahabatku ini..^_^

hanumHae said...

@sha--> ahahahahahaha ni lah padahnya bila tgh2 malam buta tak bleh tdooq..kuang3

siapakah kamu?jeng3..rasanya 'kamu' tu xbleh detect pun yang dimaksudkan adalah diri 'kamu' tu sbb 'kamu' tu xtau pun kewujudan blog neh..ngahaha

farysa said...

i know how u feel dear
=))

hanumHae said...

@farysa--> hihi thanx dear =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...