Tuesday, June 22, 2010

Benci Bilang Cinta vs Princess Hours

hari sabtu 2 minggu yang lepas aku dok sorang-sorang kat umah. member-member umah semuanya p detim. tsk tsk aku gak kena tinggai dok umah sorang2. T_T


motip? saja suka suki hati ;p


untuk menghiburkan hati yang kna tinggai aku marathon korean drama [entri ni]. bila dah petang dalam pukul 6 macam tu aku buka tv. amik remote control tekan-tekan halakan ke tv. tup-tup kuar channel 104. Sinetron Benci Bilang Cinta.




Tak pernah tgk. Masa tu 1st time tengok. 5 minit tengok truih dapat detect sinetron benci bilang cinta tu versi indon princess hours a.k.a goong. Tapi sayangnya hero indon tu tak hensem. sorii aku tak minat. Bagi aku dia tak hensem macho jauh sekali apatah lagi kiut miut langsung tak sesuai hokhokhok. *pentingka explain sampai macam ni skali? kui3* Tapi aku suka heroin sinetron tu, Marshanda. Sungguh comel seperti aku. eh uppssss *tekup mulut dengan tangan* ;p


Aku tengok sinetron tu 15 minit ja. Bukan sebab hero tak hensem. Sebab aku kureng berminat tengok sinetron indon. Lepas tu aku buka youtube. Aku tengok princess hours. kehkehkeh~




Ya. Sinetron Benci Bilang Cinta menyebabkan aku rindu dekat prince shin. Aku rindu dekat shin Goon yang kadang-kadang belagak dingin teda hati perasaan. Aku rindu dekat Joo Ji Hoon. Disebabkan sinetron Benci Bilang Cinta penyakit lama mai balik. Penyakit dok ulang tayang tengok princess hour a.k.a goong. Kira ni dah masuk kali ke empat aku tengok. 1st time tengok memang tak skip langsung. 2nd time tengok skip sikit-sikit saja. Kali ketiga pun macam tu jugak. Kali keempat neh tengok part best-best saja. Part apalagi kalau bukan part yang ada Crown prince Joo Ji Hoon la. LOL!




Sangat tak boleh la tengok dia neh. tak boleh tengok dia belakon sebab macam amik dadah. Ketagih nak tengok dia saja.hahahahaha over di situ.




aigooooo Joo Ji Hoon. U r sooooo deym hot macho smart sweet cute miut la wehh. Ur smile really kills me. LOL!




yeszzaa. hang memang macho abes tahap petala kelapan lah bagi aku. tapi sayangnya aku kuciwa bila dapat tau hal kes dadah tu. haihss. malas nak ulas panjang-panjang hal ni. kalau hampa nak tau jugak p baca kat sini. apa-apa pun sekarang hang kat army kan. aku menunggu kepulanganmu wahai my prince. perghhh hanum dah gila mengom sengal.. panggg laju laju bagi sedaq balik~ theehee ;p



***************************************



2 Feb 2010 - dia p ARMY. 2 tahun uols! perghh lama gila siot. hope u'll become a better man after diz. :)

nak tahu lebih lanjut klik sini.



dia sudah botak dia sudah gemuk sket tapi saya tetap suka ;D


Joo Ji Hoon - pelakon lelaki korea yang mmg aku suka.

Donghae macam mana? Kata kesayangan? Kata suka dia? sukaaaaa jugakkkkkk. dia bukan pelakon laa. he is a korean pop singer. :D


ok. Karut mengarut T.A.M.A.T-- ;p

6 comments:

Shahada Fauzi said...

ish3..meroyan tak abes2 BFF aku nih..ahaha..

Pinat said...

si sepet!!! ngahaha.. :p

ARYN said...

pg army ke. awat xtau. hodohla botak. jd shin hensem.hehehe. ko xlayan ke the lucifer. ct maou (jepun) tp the lucifer versi korea.hehe

btw, aku pun rs xbest bila indon tiru. sbb dlm goong. heroin pkai baju lawa2. dress comei2. yg ni pkai suar pendek je,hahahahahah

hanumHae said...

@cik sha--> ang tak tau dia dok meroyan teringt aku gak..muahaha ;p



@peanutzz--> kuikuikui ;D



@Aryn--> shin mmg hensem xbleh lawan ngan botak neh. hahahaha. aku baru donlod the lucifer tu. kat KBS tgh tayangan kan skrg neh? ke bukan? aku tak sempat nk tgk kat tv.so donlod je la.huhu.

hahhahahaha tau xpa btol weh. pakai sluar pendek dgn singlet ja. mcm baju tdo.hero plak mcm gumukkss.ngeh3.

Cieut Nizar part II said...

hehehe bukan main lagi :) :) :)

-atiQah- said...

dulu sy sgt2 minat tgk cite korea..
tp bila masuk U,xsempat nak d'load, tgk kat tv dan sebagainya..

zaman goong ni popular dulu, rasa mcm nak meroyan je nak tgk..tp sbb xde pun kwn2 yg minat korea jadi cumalah sy meroyan sorang2..

sampailah sekarang x tgk2 cite goong tu..yg sy tgk cumalah sinetron benci bilang cinta..hehehe.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...