Tuesday, June 22, 2010

Tag from AinDeLuvlyAngel :)

theeeheee gua sangat bosah ah arini. nak buat kerja pong malassss. jomm kita jawab tag!


aceli tag ni dah lama gila. serius dah lama. serius ok. ok serius dah lama. eh bapa banyak serius daa..panggg~! rasanya kena tag bulan 3 aritu kot. tapi dah janji dengan cik ainDeLuvlyAngel yang gua akan jawab jugak so kena jawab la jugakkk kan..janji mesti di tepati...cewahhh panggggg lagikk~


*******************************************


tag: soalan detektif era... betul@salah..??


1) siapakah diri anda di rumah?

saya along di rumah. kakak kpd 3 org adik-adik yang sengal. hiuhiuhiu~

2) siapakah diri anda di samping rakan?

kadang-kadang saya bole jadi seorang yang terlalu banyak bercakap sampai tak bleh benti dgn orang yang dah lama knal or yang baru knal kalau rasa ada kimia..chemistry orang kata. tapi kadang-kadang bole jadi seorang yang sangat sangat sangat lah pendiam tak kisah la dengan org yang dah lama kenal apatah lagi dgn yang baru knal.


3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai

* rumah
* kereta
* DSLR
* melawat Korea, Europe
* pegi konsert korean boy band..ngeee~ :D


4) siapakah nama pasangan anda

err... donghae! ngeh3~


5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda

* cute!
* super duper cute! ;p
* his smile
*his style
* his dance


6) bila tarikh anda couple

ermm...


7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda

indah indah je semuanya..tiada pahit mahit.. lalala~


8) lagu tema cinta anda

loving u~ by dbsk


9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda

......


10) tag 10 rakan yg lain

siapa-siapa yang rasa nak jawab silakan ye..heee :D



hikhikhik aceli kan cik ainDeLuvlyAngel, saya teda special bf.. bila tgk soalan 4 - 9 tu tadi ingat dah tak mo jawab dah tag ni. tapi takpa den jawab jugakkk..donghae tu pom bf saya jugak. knal tak donghae? kalau tak kenal tekan sini occay! :D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...