Sunday, December 13, 2009

an explanation

hoho selang dlm beberapa jam ja aku post n3 baru~ Tapi dh masuk hari lain! ngeh3.. Mmg bosan tahap gaban cipan sgt2 dah ni. Kejap2 aku baca komik lawak kampus(mmg gelak guling2 xingat dunia), kejap2 aku baca novel, tp cam ssh nk fokus truskan bacaan sbb ada nama aku la plak lam novel tu (kalau jd heroin semangat gak nak bc! kikiki), kejap2 aku tgk video klip, kejap2 aku mengeluh. nak tdoq tp xngantok, padahal sehari aku xtdo kot arini.. eh yeke?? bangun pg td pun awal gak kol 10pg..kira awal la tu time cuti..hee :D

eh apsal aku post n3 ni? hmm sesuai dgn tajuk n3 kali ni, an explanation, so aku nk explain tentang nama2 ni: hanumHae, milhanum & nuhan. Nama2 yg digunakan oleh tuan belog ni. ye aku tau, spatutnya ni 1st n3 lam blog ni kan, tp ms tu aku xrasa nak explain semua2 ni..hehe. so let me explain it now~ :) cehh mcm ada org kesah ja hik3

ok kita start dgn hanumHae - hanum kompom2 la nama tuan belog ni kan. Hae tu aku amik singkatan nama Lee donghae - salah sorang member group super junior. Sgt suka tgk donghae ni. sooo damn cute! menari pon best. ouhh cairrr~ ish aku sudah jatuh hati kat donghae! hikhik :p selain tu hae @ hea ni dalam korea bermakna grace. :)

milhanum - milhanum ni merujuk kepada hanum halim, halim hanum. aku try terbalik kan, so terjadila milhanum. ^^

nuhan - nuhan is singkatan drpd nurul hanum. tercetusnya nama ni masa dok pk2 nak gna nama apa as id skype. so kalo rasa nak berskype dgn bdk hanum ni cuba search nama miss.nuhan. its me~! :p tp nak habaq awal2 aku xpndai sgt chat dgn strangers..agak kekok. but i'll try! hehe

**********************************************

oh lupa plak, knp nama belog kehidupan hanumHae? Ok hanumHae dah d jelaskan kat atas td kan. Kehidupan? Hmm aku pilih kehidupan sbb sesuai dgn kisah2 dalam blog ni yg lebih dekat dgn hal-hal disekeliling aku. Hal2 yg berkaitan dgn tuan blog ni. Hal2 dalam hati tuan tanah ni. Hal2.. Hal2 yg sewaktu dgnnya la kira. Kesimpulannya pasal hidup hanumHae~ :)

*ish xleh jd ni. dah pukul 2am.nak kna tdo gak. sok nk kna bgn awal nk p pasar ngan my housemate nisashasha..tidurlah wahai mata..selamat tido semua! :)

p.s: selamat hari umo bertambah menjadi 23thn to my beloved fren-Ku Ili Farhana Ku Azizan :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...