Friday, December 25, 2009

mery krismas~!

merry krismas kpd mereka2 yg menyambutnya :)

paling best time krismas ni sbb bole amik gmbaq kat shopping2 kompleks.ha tgk ni cantik kan.


.ok.abaikan tarikh yg salah tu.tarikh sebenar 18 december 09.
-KLCC-


akceli time krismas ni aku teringat kejadian d klcc masa aku p ronggeng2 njoy time tgk wayang. aku nk sgt amik gmbaq ngan keta mainan bdk2 yg buh det syiling tu.aku tgk kosong cantek ja.so aku nk p amik la gmbaq.tiba2 dah nk smpai ada sorang bdk berlari2 menuju ke arah yg sama dgn aku -->ke keta mainan tu smbil melompat2 terjerit

'yeay!yeay!'

oh hampa hatiku :( xleh amik gmbaq.xpa2 bdk tu lg berhak kan. then aku,paroh n leha cari port lain yg terdekat.port mn? ni ha tgk

-aku & paroh-
-leha-

dah busan2 berposing ngan patung yg agak elegen n smart ni, aku nmpk ada 1 keta api mainan bdk2 dgn bear. dlm hati 'ahh cantik ni kalo p amik gmbaq pelok bear tu'. pastu aku pon ckp ngn paroh n leha.

"wei jom p amik gmbaq kat ctu, leh peluk teddy bear tu"

"jom!"jom!"

dgn gumbiranya aku nak p kat keta api bear tu. pastu tiba2 nmpak sorang bdk berlari2 jerit

"abah! abah! cni2!"

erkk bdk td lagi?! bdk ni mmg dengki kong kangkong tol ngn aku.huhuhu aku hampa kuciwa lg :(( xpa2 sabaq2 satg depa blah la tu. pastu tggu punya tggu xblah2 gak. last2 kami gembel ja apa lagi p gak amik gmbaq.xkira sbb nak gak peluk bear tu.ngee~


yeay!akhirnya.walaupon ada bapak bdk tu kat depan dok tgk.haha.


last2 bapa bdk tu yg muka garang2 sket kna tolong snapped pix km bertiga..hee~ :D.thanx abg..err pakcik~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...