Monday, December 7, 2009

tiada tajuk

Aku mahu meluah apa yg terbuku di dada. Tapi aku rasa kosong. Aku tidak tahu apa yg ingin d luahkan. Sedangkan ianya terlalu byk berlegar-legar d kotak fikiran. Aku buntu.

Tertanya-tanya aku mengapa aku begini. Aku mahu berbual bergelak ketawa tapi aku kaku. Kaku diam seribu bahasa. Aku rasa rimas.

'Kenapa?' tnyku kpd diriku sendiri. Adakah aku rimas, mual dgn mereka2 itu? Jelik aku lihat. Rasa ingin marah mungkin. Tapi aku diamkan saja. Apalah dayaku. Itu dunia mereka.

Ahh aku tidak mahu begini lagi! Padamkan saja semua hal itu. Lantaklah mereka dgn dunia mereka. Cuma aku mohon jgn ganggu aku. Jgn libatkan aku. Biarkan aku sendiri dgn ruang-ruang hidupku.

Apa lagi yg menggangu fikiranku ini? Ahh! Aku ingin hilang. Hilang dalam damai. Moga kehilanganku berjumpa yg indah2 belaka.

Selamat malam~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...