Tuesday, December 1, 2009

LIMA

Langkawi International Maritime & Aerospace exhibition (LIMA)~1hb-5hb dec..

LIMA dtg lg! (bc dgn nada toraaa dtg lg! hehe)

Rsnya mcm baru sj berlalu LIMA 2 thn yg lalu. Kini muncul kembali. Langkawi kembali happening, bising, bingit tetapi membuatkan semua orang teruja xkira kanak2, golongan remaja, dewasa mahupun golongan tua. Langkawi juga kembali dihujani pelbagai bangsa & agama. Langkawi kembali bergegar!!

Tapi..

Aku hanya mampu menahan diri dan berimaginasi. Imaginasikan red arrow dgn kepulan2 asap warna merah birunya seperti tahun lalu(ada lg kah tahun ini?), jet pusing2 yg membingitkan telinga menggetarkan dada(aku sempat tgk rehearsal sblm pulang ke putarjaya), kapal2 besar yg mewah, kapal2 selam yg sempit, pertunjukan sana sini, karnival sana sini, pesta(sempat gak aku p main2 kat cni), orang ramai berkumpul di padang, berkumpul bersama family smbil mkn2 kacang, rojak... ahh aku xmahu bayang2kan lagi.nnt aku sedih bersedih hati.

mahu pulang! :(

p.s: ni aku letak gmbar red arrow yg aku gugel. Gambar peribadi xda dalam laptop~


-kepulan-kepulan asap merah biru putih-


- pertunjukan red arrow-


p.s: abaikan gmbaq bdk ni..sj letak sbb tengah teringat kat langkawi..huhu


-Pantai Cenang, Langkawi-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...