Saturday, January 23, 2010

Aku dan Twitter


saya sudah ada twitter!lol lolipop~ :D



aku mula berkenalan dengan twitter november 2009. knp aku create akaun twitter? ntahla.sbb masa tu aku tgh boring bosan dgn mukabuku.so nak cuba apa itu twitter..hahahaha.

ohh ini twitterku, silalah follow if terjumpa or mmg nak follow my tweet tweet. ehh ada ke?kui3.. skrg ni aku mmg jarang on9 twitter sbb member2 tak ramai pon.haha. tak percaya? cuba besarkan dan tgk followers ada 4 saja. following 10 org..hik3.. lagipon aku xpandai la nak bertwitter neh camna..masih terkial-kial lagi..heee~ :D


p/s: kadang2 aku lupa plak yang aku ni ada akaun twitter..kuang3~

12 comments:

Shahada Fauzi said...

kui3..hg ajak aku pon aku x create2 lg akaun twitter..malas gile beb..byk sgt akaun..kang aku fenin..x ingt paswod..ngahahaha...

Zikri Husaini said...

erm... dah request..

FaTiN said...

saya pun ada twitter tapi jarang bukak. kadang2 lupa ada twitter=p


p/s: first time mendarat kat sini

^^

fya zainal said...

owhhh x tau men twitter
dlu terasa nak buka juga
tp takut addicted^^

Faarihin said...

masih lagi tak tau main twitter ni.. camne nak de connection nag no tepon kita? masih tak paham ler.. asyik tak leh aje.. huhuhu.. (^__^)

hanumHae said...

cik sha-->guna password yg sama ja wei mo kalo payah sgt..muahahha

Zikr the Jalanan Sepi Perantau-->wahh yeke. okep.thanx :)

Fatin-->haha sama la kita.mmg jarang buka pon.lagi 1 xpndai sgt nak tweet tweet ni..hehe

thanx sudi mendarat kat cni :)

fya zainal-->haha hanum lom addicted lg dgn twitter.hik3~

Faarihin-->hehe yg connection ngan no tepon tu pun hanum xtau gak camna..ngee~masih baru gak dgn dunia twitter neh..hee :D

naim said...

saya dah lama ade acc twitter,dah lama xon twitter..

hanumHae said...

naim-->hehe saya pon bole bilang brp kali ja on twitter. sbb kalau on9 pon xbuat apa2..hik3~

Fadzli said...

twitter nih best taw.. hahaha.. addict giler.. korang boleh letak plugins twitter kt mozilla.. lg senang.. x payah nk login2 kt site dia.. dan senang nak update :)

s4m said...

pergh..sume org dh ade twitter..
ak x ade2 gak.. :(

hanumHae said...

Fadzli-->ohh yeke?hehe kna tggu bg jd addict dlu la bru letak segala bagai neh..hee~ thanx 4 da info! :)

s4m-->haha ada tp mcm xda gak sbb sbulan rsnya skali ja kot on9..heehe~

Linglung said...

layan twitter lagi best pada mukabuku!

gua dah request follow lu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...