Monday, January 4, 2010

Jangan baca

Di kala bosan sebab tak tahu nak memerah otak mcm mana nak solve problem dgn ulat-ulat jdev, lebih tepat saya malas yang sebenarnya mari kita menghiburkan diri dan membuang masa dengan meng'update' belog..ayoyo org fikir la nak wat keja cam mana, hang keje nak update belog je..dush! awwww~


Perbualan antara A & B di rumah kakak mereka.

A: Wei, jom p asrama aku. Ada tv. Boleh baring2 sambil tgk tv.

B: Aik? Habis kat umah kakak ni aku tgk tv sambil merangkak ka? (dgn muka xda perasaan sambil menggaru kepala yang agak gatal)

A: Bodo la hang.

B: Ha sebab tu la aku turun klas tahun 2010.


hahhahahhahahahahahaha! sila gelak guling2 sampai berair biji mata ok. erkk what? Tak paham? Tak lawak pon? Eh tak kelakar ke? huhuhu~ nvm. Tak kelakar sudah. Kan dah habaq awal2 td kat title jgn baca. Tu la degil. sapa suruh baca jugak. aku nak out. huuuuu~

2 comments:

Ema Razali said...

hahha . ema faham && kelakar ^__^

hanumHae said...

hehe lawak kasar^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...