Tuesday, January 26, 2010

nightmare of you~




sedang asyik aku melaksanakan tugas..
hensetku berdering..
ku lihat nama yang tertera..
dup dap dup dap..


panggilan dari org yang aku sudah jangka akan tetap hubungi aku..
kenapa aku bole agak dia akan hubungi aku?
kerana siang malam wajahnya terbayang di ruang mata..
terbayang bukan kerana rindu bukan kerana cinta bukan juga kerana sayang..
terbayang kerana aku berdebar ketakutan resah gelisah..
ohh sesungguhnya dia adalah mimpi ngeri bagiku..!


aku resah gelisah..
ku jawab juga panggilan itu..
dush!pangg! tepat jangkaanku..
dengar sajalah wahai telinga..
sememangnya salah diriku juga..
saat itu aku hanya mampu diam..
menjawab apabila perlu..


ohh apakah akan terjadi selepas ini...
aku takut menunggu saat itu..
saat aku perlu bertentang mata dengannya..
debaran di dada usah ditanya lagi..
begitu laju berlari pantas tanpa dapat dikejar..
dup dap dup dap tidak henti..


aku harap aku berani menghadapi dugaan itu..
dugaan apakah yang kumaksudkan?
biarlah hanya aku sahaja yang tahu..


warrghh takutnya saya~!grrr...tsk..tsk (-_-!)


p/s: haha xleh blah tajuk omputih abes~

14 comments:

miss myeryn said...

huhuh..suspen je ko pnye cite.
mcm cite antu..tp xde ending plak..
huuu..hampa diriku

Kyuubi_85 said...

apa yg dah jadi ni... ingatkan cerita hantu ke, mimpi ko ke... ish3

♥CIK SHA♥ said...

ni mesti kes bos hg crik hg mintak task yg die bg kt hg..dah siap lom???hahaha...

just call me uncle said...

ada pakcik 10 cucu nak masuk meminang ko tu..jgn tunggu lagi ..jadik jerrr hahahahha

kai said...

topik penuh kontrovesi dan spekulasi...
kes kes kes...
seb baik bukan nightmare before cristmass

peanutzz said...

aku tau sape!aku tau sape!!kiki..

ila-ali said...

dap dup dap dup hati ku
menahan rasa ingin tahu
siapakah gerangan sayangku
buat hatimu gelisah sebegitu??

ema.razali said...

hahha . suspen jepp baca entry ni ^__^

farysa said...

mati mati ingt at last nk gtw
haeh!
pape pn
gud luck!

nuhan said...

@miss myeryn--> adeehh jgnla hampa..hee~ :D


@kyuubi-->ish3..bkn cerita hantu bkn mimpi,kisah benar~


@cik sha-->erkk..hohoho


@just call me uncle-->gulp!! xmau cheq..larriiiii~hew..hew..


@kai-->misteri nusantaraa..hehe~

nuhan said...

@peanutzz-->ooppsss..kui3 :P


@ila-ali-->dup dap dup dap hatiku masih lgi gelisah
sengajaku biarkan persoalannya tak terjawab
biarlah gerangan itu menjadi rahsia
agar kalian semua tetap tertanya2.. hee~ :D


@ema.razali-->kikiki~^^


@farysa-->hee~ thanx! :)

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

nuhan said...

wahhh benarkah anonymous..?
1 penghargaan ni sbb ni blog personal je..hee :D

neway thanx anonymous~ :)

辣炒年糕Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...