Thursday, January 14, 2010

Penyertaan Contest Lekat & Menang anjuran www.azizwan.com



oh ini sticky entry. sila skroll ke bwh untuk entry seterusnya~ :)




seperti tajuk entry kali ni..yezzaaa aku join contest again! contest pembukaan utk tahun 2010 di belog kehidupan hanumHae..hee~ :D




syarat2 contest pon sgt simple.. 1st op kos la kna ada blog. umo blog pula yang berusia sekurang-kurangnya 2 minggu. syarat lain lagi entry ni perlulah sebagai sticky entry utk 48 jam sahaja. apa 48jam saja?? yeeezzzaaa hanya 48 jam sahaja bersamaan dgn 2 hari ye..kalo nak letak lebih drpd 2 hari pon bole..heee~


oh ya. contest ni berbentuk ala-ala lucky draw ye kawan-kawan..kalau bertuah dapat la hadiah..nak tau hadiah apa?tuuu nmpak gambar kat atas tu kannnn... wang tunai rm50 utk 1 pemenang, referral pulak dpt rm30..berbaloi-baloi kan? jom la join!^^


eh kat mana aku jumpa contest ni? jeng..jeng..jeng saya tahu contest ni dari blog opismate aku cik linda red.. linda, kami jmpa link ni kat blog linda :P


tarikh tutup contest: 13Januari2010 tepat jam 11.59pm


p.s: pada sesiapa yg dpt tau n join contest ni drpd blog ni, silalah jadikan aku sbg referral & link kan ke blog kehidupan hanumHae ni ye^^

3 comments:

Anonymous said...

hiks.. thanx anum!muaxx3 ;p

hanumHae said...

heeee~ ur welcome~^^

Iznie said...

macam best la contest nie...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...