Thursday, January 14, 2010

peminat lagu mila-jika kau ubah fikiran.

ok sebelum aku tdo mari kita berkenalan dengan budak ini peminat setia lagu mila-jika kau ubah fikiran. budak ini namanya qaseh nur darissa binti shahrul shah. 9 bulan. anak kazenku a.k.a anak sedara aku la kan.. sangat banyak kerenah. malam-malam tak suka dekat orang, nak mama dia saja. tapi kalau nampak org lain siap-siap pakai cantik-cantik sibuk pulak dia nak org tu..nak ikut la tu..hoho tak mau bawa la..ngeee~ :p

ok kenapa aku kata peminat setia lagu mila-jika kau ubah fikiran?

pertama, time tengah2 teriak(ni bahasa utara iaitu menangis) kalau muncul lagu jika kau ubah fikiran trus diam. mata tak berkelip-kelip tgk videoklip lagu jika kau ubah fikiran kat astro.


comel kan budak yang semakin bijak & nakal ni? mcm mak sedara dia iaitu aku...ngeeeee~ :p

bila tengah best sedap2 suap dia makan, muncul ja lagu jika kau ubah fikiran trus ..no..no..no..bukan benti makan, terus makan juga tapi mata tgk tv sambil mulut nganga2 tunggu makanan. bole bayang tak maksud aku? bole kan?bole kan? alaa bole kan? hahaha sgt comel ok!

muncul ja lagu mila-jika kau ubah fikiran kalau dia tgh berdiri time ni mula la gedik-gedik goyang kepala kaki nak menari sama. nasib baik tak pandai cakap lagi. kalau tak mmg bingit sakit telinga la nak dgr dia menyanyi. hahaha.

bila muncul ja lagu mila-jika kau ubah fikiran kat tv kalau kita lindung dia, halang dia dari tgk ha mula la kepala dia pusing sana pusing sini, duduk tak diam. kalau kita trus jugak halang dia, nnt dia akan tgk muka kita pastu wat muka sebek sedih dia tu..alololololo mohon simpati la tu. hahaha padan muka. weeekkk~:p


ok sekian saja laporan update belog dgn cerita peminat lagu jika kau ubah fikiran nyanyian mila.



ha ni gambar masa qaseh baru brp bulan ntah. tak ingat. saja letak utk tatapan semua nak tunjuk betapa belonnya qaseh masa kecik-kecik dulu..haha mcm la skrg tak belon dah, tapi tak sebelon masa kecik-kecik dlu....alaaaa rindunya kat qaseh~ :(





p/s: ohh mataku sudah mengatuk. hari ini mahu tido awal. gud nite semua...zzzz~

23 comments:

WiraTLC said...

gemuknya anak sedara awk tu? dia makan ape?

miss myeryn said...

cute gile..kcik2 da minat lgu..
msti makcik dia dlu cmni gak..kn?~hehehehe

♥CIK SHA♥ said...

uit..comelnye!!!mcm aku..hahaha...sila jgn jeles cik anum..

^^pWiNcEsS sYaQeErA^^ said...

yaaa ampunn..gilers comeyll!!rs nk picit pipi die tuh.. (ala,padahal pipi kite nih pn same tmbm je jgk..wuwuuw)..geramm nyew..mmg xleh tgk baby,jadi geram sgt..sukeeeee..ngee..
neway..im blogwalking here...ngee~

toys-bundle said...

Pipi dia tembam sampai mata dia jadi kecik aje...mesti comel klu dia ketawa kan!

nuhan said...

WiraTLC-->dia minum susu je & sgt suka air masak.pantang nampak air masak laju je dia nak grab.hehe

miss myeryn-->uppsss makcik dia tak menari gedix2 mcm bdk ni..kikiki~

CIK SHA--> uit comel mcm hang? mknanya hang menumpang kecomelan aku kah?wakakaka :P

^^pWiNcEss syaQeerA^^--> hehe bdk kecik ni mmg slalu jd mangsa org ramai nk picit pp dia..termasukla jd mangsa mak sedara dia..hik3.. thanx visit here :)

toys-bundle--> hehe haah mmg comel kalo dia ketawa. tapi sygnya dia ssh nak ketawa.menjerit suka la..heee~

nisa ~ shasha said...

bawak dia datang sini! i nak pasang lagu mila tu dr pagi smpai malam! looping xabes! hehes

nuhan said...

nisa-->haha boleee! kita tgk lama2 dia muak ke tak dgr lagu mila tu..hahaha. ntah2 siap bole nyanyi trus!kikiki :p

* mEsSy * said...

waahhh.. chumel bangat sih!!! mcm dak cine pown ader gak.. i lyke..!!! (^_^)

Hamiza said...

salam..alaaaa comei gila baby niii..rasa nk cubiiiit jerrrr pipi diaaaa..hehe

fezaL Mohd said...

comel je ;)

nuhan said...

*messy*-->i like too!^^ hehe her mama pun mcm cina..tapi kulit si baby qaseh ni ikot papa dia gelap.. hokhok lariiii~

Hamiza--> wslm...hehe comel amat macam mak sedara dia kan?lalalala~

fezaL Mohd-->hee~ :D

sYeNgEt ke senget?? said...

dia sgt chubby! haha budak zaman skrg.. nk dodoi tido pon takmo lagu2 lama. sume nk lagu latest je.. :)

Faarihin said...

alahai.. comey sungguh dak kecik itu.. sihatnya dia.. nanti kem salam.. hehehe.. (^__^)

ema.razali said...

SUMPAH COMEL !!! hahha kalau laa dapat anak macam ni , hihhi (: nanti dah besar jadi penyanyi laa tuh ^__^

ARYN said...

tembam gila.awat hang keding je. hehehe

♥CIK SHA♥ said...

hahaha...hanum!!!
aku nk tgelak bca statement aryn..kui3..ceq sokong aryn..give me 5!!!

nuhan said...

sYeNget ke senget??-->hehe tu la bdk2 zmn skrg..ngee~

Faarihin-->mak sedara dia tolong jwb bagi pihak bole? wslm..^^

ema.razali-->kalau suara sedap bole la jd penyanyi..kita tgguu dia besar..hehe :D

aryn-->dia serap abes lemak2 aku wei..muahahaha

cik sha-->cett!(hahahhaa aku pon nak tergelak gak sebenaqnya..ngee~)

Amalina said...

bijak~
hehe
n comel nya..pp dia tembam sgt2~

♥Hernee Nazir♥ said...

ya Allah pipi die gramnye..pnjam sebuln blh?hehehe

nuhan said...

Amalina-->heee~ :D

Hernee Nazir-->nak pnjam sbulan kna tny mama dia dlu..hik3

kawie2020 said...

chomelnyer baby tuh... hehehehhehehe

nuhan said...

kawie2020-->comel mcm mak sedara dia kan..uppss..ngahahahaha^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...